ponedjeljak, 27. lipnja 2016.

Slane palačinke sa šunkom i sirom

Slane palačinke zgodne za svaku priliku.. Meni je ostalo par palačinaka pa sam iskoristila za ručak.
Možete ih puniti sa čim god želite..mladi sir, špinat,gljiva i piletina..
Danas donosim recept  punjene sa šunkom i sirom .Nemam neku određenu mjeru za količinu... zavisno koliko mislite palačinaka praviti za koliko osoba ..
Palačinke možete praviti po svom omiljenom receptu..Ja nemam neke odredene mjere kad pravim palačinke.




Sastojci za palačinke:

1-2 jaja
20 dkg brašna
2 dcl vode, ( može i mineralna- budu prozračne od nje)
2 dcl mlijeka
1-2 supene  kašike ulja,
malo soli izmedu prstiju


Nadjev:
ribana šunka (10-15 dkg)
ribani žuti sir (10-15 dkg)
mileram par kašika


Priprema:

Palačinke:

Umutiti mikserom jaje, mlijeko, vodu , brašno i ulje.. Da bude dovoljno gusto a ne prerijetko i da nema grudica.
Peći palačinke na tavi. Ja samo prvi put pouljim malo tavu kasnije ne..

Nadjev:

Izribati šunku, žuti sir i dodati mileram da poveže smjesu.Smjesu stavljati na palačinke i zarolati..
Stavljati u podmazanu posudu palačinke i redati ih.
Kad završite  sa svim palačinkama premazati ih preko sa još milerama i posuti još sira preko.
Staviti 10-15 min na 200 da se malo zapeče tj dok se sir istopi..

Ja sam uz palačinke služila dinstane bukovače sa lukom..







Nema komentara:

Objavi komentar