ponedjeljak, 27. lipnja 2016.

Torta Čarobnica sa čokoladnom ogradom

Savršena kremasta torta od lješnjaka i čokolade.. Lagane korice i dosta fila..
Orginal recept je sa stranice Coolinarika od Boby http://www.coolinarika.com/recept/torta-carobnica/.
Ja sam prvi put pravila orginalal recept jer sam pravila veliku tortu .Sad sam sebi korigovala mjere za manju tortu  i unijela neke izmjene..
Ovako sam ja pravila.





Sastojci:

Sastojci za jednu koru.. Ja sam pekla 4 kore u kalupu 24 cm..

2 bjelanjka
4 kašike šećera
2 kašike mljevenih proprženih lješnjaka
1 kašika brašna 


Možete peći i 3 kore u kalupu od 26 cm al stavite onda 3 bjelanka, 5 kašika. šećera,3 kašike lješnjaka i 1 kašiku brašna.
Lješnjake staviti u pleh i propržiti da se odvaja korica. Kroz ruke protljati da otpadne..U orginalu nije navedeno da se pravi sa prženim ali je meni puno ukusnija..


Krema:
1 l mlijeka
8 kom žumanjaka ili 9 ako pravite 3 kore 
10 kašika šećera
10 kašika  gustina ili oštog brašna( ja stavljam gustin)
150 gr putera
150 gr čokolade
krema 2
2-3 kašike šećera  
1 kafena šoljica mlijeka 
100 gr pečenih mljevenih lješnjaka

Ganache:
100 gr čokolade
1,5 dcl vrhnja za šlag
krema 3
Šlag vrhnje 1 ,5 dcl + 1,5 dcl  ukoliko ćete okolo premaziti tortu  okolo šlagom

Priprema:
Kora:

Umutiti  malo bjelanjke i kad zapjene dodati šečer i mutiti dok ne budu gusti kad se okrene posuda  da ne može pasti.

Kašikom  lagano primješati lješnjake i brašno. i promješati. kalup podmastiti i pobrašniti i uliti smjesu.


Peći na 180 C nekih 20-25 min dok se korice počnu odvajati od ruba.



Krema:
Umutiti žumanjcad sa šećerom i gustinom i 2 dcl mlijeka. Ostatak mlijeka staviti na šporet da provrije. Kad provrije mlijeko dodati masu i kuhati dok se zgusne. Smanjiti vatru jer mlijeko i ova krema zna brzo da uhvati..
Ohladiti kremu. Umutiti puter i dodati kremi.. Jednu trećinu kreme odvojiti a u ostatak dodati 200 gr čokolade otopljene na pari.
Ja sam greškom stavila čokoladu u cijelu kremu nisam odvojila dio  žute kreme al nije smetalo..

Za kremu 2
Mlijeko zagrijati i preliti preko lješnjaka i dodati par kašika šećera.Kad se malo ohladi dodati kremu i sve sjediniti.
Ganače
Zagrijati vrhnje i čokoladu da se otopi na blagoj vatri. Ostaviti da se malo ohladi 10-15 min.

Umutiti posebno i 1,5 dcl vrhnja šlaga ne prejako.. 

Redosljed filovanja:






Kora
Fil čokoladni 1/3
vrhnje šlag
kora
fil sa lješnjacima
kora 
čokoladni fil 1/3
kora 
čokoladni fil 1/3
ganache
Okolo se torta može premazati sa još šlaga posebno umućenog. Ja nisam premazala sam kremom i stavila ogradu od čokolade.I ostavila sam malo kreme da napravim ružice na torti..
Postupak za izradu ružica imate ovdje  https://www.youtube.com/watch?v=ybkvx90YNYs


Dekoracija:


Za ogradu od čokolade je potrebno izmjeriti visinu i širinu torte. Širinu tj prečnik torte  pomnožiti sa 3,14. Ako je promjer torte 24x 3,14 =75,5 i dodati još jedan cm na to.. Mogu se napraviti dvije trake jedna od 38 i jedna od 38,5 cm.
Ja sam pravila od pucketave folije jednu veliku traku.. Lakše je raditi kad je iz dva dijela.

Otopiti čokoladu 100 gr na pari, malo prohladiti i izliti na papir i zagladiti. ja sam to nožem .Sačekati da se malo počne stiskati par min i prenjeti na tortu.. Ostaviti na torti da stoji par sati i onda lagano skinuti.
Ovdje je link gdje je to objašnjeno i gdje ima više načina na koji možete napraviti ogradu..
































Nema komentara:

Objavi komentar