utorak, 28. lipnja 2016.

Torta od ribanih tikvica i pavlake

Lagana torta od tikvica, vrlo osvježavajuća. Orginal recept je od Milica74 sa Coolinarike

Ja sam pravila od pola mjere tj pekla sam samo jednu koru koju sam presjekla  i nisam imala dovoljno pavlake pa sam pomješala sa sirnom namazom





Kora:
1 velika tikvica
3 jaja
3 kašike brašna
po želji sjeckan peršun

Orginal se peku ovakve dvije kore..

Nadjev:
600 gr kisele pavlake ( orginal)
Ja sam stavila 200 gr milerama i 100 gr sirnog namaza.. 


Priprema:

Izribati tikvicu posoliti i ostaviti da odstoji da pusti vodu pa ocjediti.
Umutiti  jaja primješati tikvice i brašno da bude kompaktno,ako treba dodati još brašna.. i peršun po želji.
Izliti u pleh 28*35 u koji se stavi papir za pečenje.  Ja sam u neki četvrtasti otpilike tih mjera..
Peći 20 min na 180.
Odvojiti od papira i filovati kad se ohladi.Presjeći kore na dva dijela..
Ja sam svoju na 4 dijela. Treba biti ukupno 4 kore.. 
Premazivati kore i slagati jednu na drugu.

Nadjev:

Izmješati sirni namaz i pavlaku.. može se dodati i malo mladog sira.. 







Nema komentara:

Objavi komentar