petak, 8. srpnja 2016.

Bulgur sa tikvicom i brokulom

Bulgur je  lomljena pšenica.To su zrna pšenice kojem  su uklonjene ljuske, djelimično je skuhana, sušena i usitnjena. Ukus mu je pomalo orašast.. Ja ga često pravim uz dosta povrća, ali juće mi je  trebao prilog uz meso u saftu  a da nije riža i krompir...
Nisam htijela da mi bude jakog ukusa..Inače stavim više vrsta povrća i kurkumu.
Nažalost opet me aparat zeza slika al nema slika.. pa su fotografije pripreme i završetka propale.. Ima jedna samo kod služenja..




Sastojci:

1 šoljica bulgura ( ja sam stavila jednu i po od kafe)
1 tikvica
1 crvena paprika
šaka brokule


Priprema:

Papriku  i tikvicu  isjeckati na kockice ( ja sam imala one tamno zelene tikvice ).. Ne treba joj guliti koru ako je mlada.
Propržiti papriku i tikvicu na malo ulja može na maslinovom.Kad malo omekani dodati brokulu i bulgur i propržiti. Zaliti sa vodom (2:1 voda- bulgur) i kuhati dok uvrije.. dodati začine, so, ja sam sad stavljala malo mješavine mediteranskih začina.
Brzo omekani..

Nema komentara:

Objavi komentar