petak, 1. srpnja 2016.

Dinstane mahune sa povćem

Sad je sezona svježih mahuna i idealno za lagano varivo.
Ovo je klasični recept za dinstane mahune kako ja najčešće pravim.. U ovo se može dodati i meso ja nekad pravim i tako al sad je bilo kao prilog..





Sastojci:
1/2 kg svježih mahuna po želji( zelene, žute,puterica)
1 glavica luka
1 veća mrkva
1 paprika crvena, žuta ili po pola
1 paradajz
1-2 čehna bijelog luka
so, peršun list, vegeta


Priprema:

Mahune isjeći na pola ako su duže i na 3 dijela..Mrkvu i papriku isjeći i paradajz.
Na malo ulja propržiti luk, dodati mrkvu na kolutiće ili kockice po želji, papriku , i prodinstati.. da omekani.. Može se dodavati po malo vode.. Na to dodati mahune i paradajz i podlijevati sa malo vode.. Kad malo omekani naliti sa vodom da prekrije dodati začine. i kuhati dok omekani..Oprilike mladoj treba do 1/2 h. Pred kraj dodati isjeckani češnjak  i po želji kaškicu aleve paprike.
 U mahune se može staviti i krompir skupa sa mrkvom.
 Ja sad nisam jer sam imala prilog pečeni krompir i dinstane teleće kotlete.
Ja na isti način pravim i sa mesom.. samo meso prvo prodinstam sa povrćem pa dodam mahune.

Može se jesti  uz dodatak milerama.


2 komentara:

  1. Cestitam na blogu nisam ni znala da ga pises ,super izgleda !!Evo prijavila sam se ,veliki ti poz saljem!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala puno tek sad vidjeh komentar. davno sam pocela da pisem, al eto sad slabije... budem se opet malo aktivirala.

    OdgovoriIzbriši