nedjelja, 17. srpnja 2016.

Juha od koprive(žare)

Žara ( kopriva) je iznimno zdrava biljka, koja ima mnoga ljekovita svojstva.Čisti krv i poboljšava krvnu sliku.Dok je mlada je jako ukusna i nije gorka.
Ja sam imala malo u zamrzivaču obarene mlade  žare, pa sam odlučila da napravim juhu.






Sastojci:
1 glavica luka
10-15 dkg žara ( kopriva)
so,začin
jaje
vrhnje- mileram
 2 kašike zobenih pahuljica za varijantu 2

Priprema:
Isjeckati luk na kockice. Žaru malo obariti da pusti onu jačinu par minuta. Ja sam imala veče obarenu žaru.
Na malo ulja propržiti isjeckanu glavicu luka, dodati isjeckanu žaru i popržiti. Kad omekani  zaliti sa vodom ili povrtnim temeljcom po želji.Dodati so, vegetu i kuhati 15 min. Možete malo izmiksati.
Umutiti jedno jaje i lagano ga spuštati preko vilice u juhu i mješati. Ostaviti minut dva i skloniti i služiti.
Po želji može se dodati malo vrhnja za kuhanje ili u tanjur malo milerama.
Drugi nacin:
Proprziti luk i cehno bijelog luka, dodati 2 kašike zobenih pahuljica i malo propžiti, dodati zaru i naliti vodu ili temeljac.. Kuhati dok ne omekani 10-15 min.. Izmiksati i po zelji dodati malo vrhnja za kuhanje..
Ovako mozete praviti i od spinata ili blitve..



Nema komentara:

Objavi komentar