subota, 9. srpnja 2016.

Kinoa i amarant salata (prilog)

Kinoa i amarant su vrste žitarica. Ja sam ih nedavno počela koristiti i jako mi se sviđaju.Imaju neki lijep orašast ukus.
Ovo što sam pravila može i kao salata ili kao prilog uz  meso i neko povrće.





Sastojci:
Šoljica od kafe kinoe (ja imam neku kombinaciju gdje je više vrsta)
šoljica od kafe amaranta
šaka sušenih rajčica ( mogu iz maslinovog ako imate)
šaka suncokretovih sjemenki
maslinovo ulje,
limunov sok, bosiljak


Priprema:

Skuhati kinoe i amarant ( ja stavim 2:1 omjer vode i žitarica). Ne treba im dugo nekih 10-15 min.
Ocjediti. Sušene rajčice isjeckati.
Sjemenke propržiti na suho na tavi.
Sve sastojke spojiti dodati maslinovog ulja, malo limunovog soka i isjeckati svježeg bosiljka..
Ja sam služila uz mješavinu  fitnes povrća i pileći file u pršutu..




Nema komentara:

Objavi komentar