petak, 1. srpnja 2016.

Pita sa jogurtom

Ova pita je takozvana harmonika pita. Jedna gospođa mi je spominjala kako pravi i meni se svidjela ta ideja J a sam sve složila da tako i bude kao harmonika  al sam zalila slučajno sve kore osim u proreze od kora .. Slijedeći put ću paziti.. Uglavnom pita je odlična..mada ne izgleda kao harmonika. već kao gibanica.




Sastojci:

1 paket jufki za pitu (1/2 kg)
6 dcl jogurta masnijeg
4 jaja
4 kašike griza
1 dlc ulja (  dio  za podmazivanje)
1 prašak za pecivo
malo soli

Priprema:

U pleh 36*22 staviti malo ulja pa jufku i onda redati kore.. kao harmonike.Ja nažalost nemam sliku al imate na internetu kako to izgleda.
Umutiti jaja, jogurt,ulje, prašak za pecivo, griz, so. U proreze naliti smjesu..
Staviti peći 30 h na 200 C






Nema komentara:

Objavi komentar