utorak, 12. srpnja 2016.

Proso na 2 načina: Proso sa tikvicama i Proso sa tikvicama i slanutkom

Proso je vrsta žitarice  blago slatkastog okusa i orašaste teksture.Može se praviti i u slanim i slatkim jelima.
Dobar je prilog i lijepo se slaže uz razno povrće. Sa njim se čak može i puniti povrće.
Ova žitarica preporučuje se svima jer tijelo opskrbljuje s mnoštvom korisnih hranjivih tvari.Sadrži čak 15 posto bjelančevina, što ga čini vrhunskom namirnicom za vegetarijance, a uz to je bogato vlaknima, vitaminima B-kompleksa, uključujući niacin, tiamin i riboflavin.Proso je i odličan izvor minerala, jer u njemu ima željeza, magnezija, mangana, fosfora i kalija.





Sastojci:
1 šoljica prosa
1  veća tikvica
kopar, peršun, so, začin 
slanutak kuhan iz konzerve ili skuhati ga ranije (2 šake) 


Priprema:
Na malo maslinovog ulja propržiti tikvicu na kockice,

 kad omekani dodati proso i propržiti.

naliti vodom 2:1 i dodati začine, so, začin , kopar, peršun i kuhati dok upije.Može se dodati i malo bijelog luka po želji. Ja sad nisam . 

Ja sam jela jedan dan  kao prilog. 
Sutradan mi je ostalo malo pa sam dodala u to kuhani slanutak, peršun, maslinovo ulje, limunov sok i imala kao salatu. 


Ja skuham slanutak i podjelim u kutice i zaledim.. I vadim kako mi treba. 








Nema komentara:

Objavi komentar