petak, 15. srpnja 2016.

Rižoto od bukovača

Rižoto od gljiva najčešće pravim od vrganja, al danas sam pravila od bukovača. Njih je lakše i pronači, tj ima ih kupiti pakovane.




Sastojci:

1 paket bukovača manji ( ja sam našla neki od 200 gr)
1 glavica luka
1-2 čehna bijelog luka
šolja riže okruglog zrna (Arborio  najbolje je za rižota bar meni)
čaša  bijelog vina
peršun list, začin
komadić putera
parmezan po želji


Priprema:
Bukovače isjeckati na šnite. Luk i češnjak isjeckati.
Na malo ulja propržiti luk i češnjak, kad zažuti dodati isjeckane bukovače i propržiti da omekani. Kad malo omekani dodati rižu i nju propržiti. Nakon par minuta zaliti sa vodom, bijelim vinom  i kuhati dok uvrije i riža omekani nekih 15-20 min zavisno od riže. Ja sam stavila 2 šolje vode i šolju vina .
Ja sam dodavala u toku kuhanja još vode jer je uvrila a riža nije bila kuhana.
Na kraju dodati malo putera da se otopi i po želji parmezan. Ja nisam stavljala parmezan jer mi je bilo malo slanje pa sam nisam htijela da bude preslano.

Nema komentara:

Objavi komentar