utorak, 12. srpnja 2016.

Salata od krompira i tikvice i pečena pastmrka

Jedna salatica od povrća koja meni super ide uz ribu..a može i uz piletinu..Ja odavno ribu ne pržim u masnoći nego samo u dobro zagrijanu tavu stavim posušenu ribu i pečem. Riba bude kao sa roštilja i zadrži svu sočnost.




Sastojci:
2 krompira
2 tikvice
šaka brokule
šaka karfiola
maslinovo ulje
aceto balsamiko
Pastrmka ( količina prema broju osoba)


Priprema:
Oguliti i isjeći krompir na kocke i staviiti kuhati.. Tikvicu isjeći na kolutove i dodati krompiru.
Ja sam sad imala malo karfiola i brokule pa sam i to dodala.Posoliti
Kuhati dok omekani ne previše da se ne raspadne.Procjediti i dodati maslinovo ulje i aceto balsamiko.



Ribu očistiti, oprati i posušiti.  Nasoliti i ostaviti da malo upije.
Na zagrijanu  teflon tavu sa par kapi maslinovog ulja (jedna kašika)  ili gril tavu staviti ribu i pržiti dok porumeni sa jedne i druge strane. (6-7 min po jednoj strani otprilike)













Nema komentara:

Objavi komentar