četvrtak, 14. srpnja 2016.

Salata od patlidžana, feta sira i badema

Orginal ovog recepta je sa Coolinarike http://www.coolinarika.com/recept/topla-salata-od-patlidzana-badema-i-meda/.
Ja sam davno probala ovu salatu i jako mi se svidjela.. Salata se jede topla mada se može jesti i ohlađena.. Spoj patlidžana, meda, badema i feta sira daje jednan divan spoj ukusa..



Sastojci:
1 veći patlidžan
50 gr feta sira
šaka badema
1-2 kašikice meda
1-2 kašike aceto balsamiko
1 kašikica maslinovog ulja


Priprema:
Patlidžan sa korom ja sam isjekla na kockice malo veće(2-3 cm) i malo posolila i ostavila da odstoji.. Izaprala i stavila da se peče na pak papir u pleh.Ja sam iskoristila da pored toga pečem i neko drugo povrće.

.
Peći 30-40 min dok omekša i dobije koricu patlidžan. Ja sam pekla od 180-200 C.
Prepržiti bademe na suhoj tavi da dobiju lijepu boju.. U orginalnom receptu  se gule ja nisam..Isjeckati ih..
Izmješati med, aceto i maslinovo ulje i toplim dresingom preliti patlidžan.
Feta sir isjeći na kockice.
Patlidžanu primješati badem i feta sir..

Nema komentara:

Objavi komentar