subota, 16. srpnja 2016.

Suha čokoladna torta

Imam jedan recept za ovakvu vrste torte fenomenalna koju pravim ali ide veća količina čokolade i putera..To je neka vrsta browni tijesta. Sad sam kontala kako bi bilo da se u smjesu  doda grčki jogurt. Taman mi je u goste dolazio jedan dječak koji voli samo čokoladne kolače pa sam na brzinu ovu ispekla.
Ovu tortu je lijepo jesti uz tučeno vrhnje i voće ili uz kuglu sladoleda.
Mada ko ne voli ovako suhlju varijantu čoko torte  može preliti sa ganacheom ili  nekom čokoladnom glazurom. Ovaj put sam dodala voce u tijesto pa je bila jos socnija.. tako da postoji i ta varijanta..






Sastojci:
150 gr putera
150 gr čokolade
4 jaja
150 gr grčkog jogurta 
150 gr šećera
4 kašike brašna
1 žlica  praška za pecivo
po želji moze se dodati voce(malina, višnja i sl) ja sam ovaj put dodala 150 gr malina

Priprema.
Na pari otopiti čokoladu i puter i malo ohladiti. Primješati smjesi čokolade i putera  jaja,šečer, Malo promješati sa žicom pa dodati jogurt i brašno sa praškom.
Ne morate mutiti mikserom nego samo žicom. Ja sam sad umutila bjelanca posebno mada to ne mora., a posebno žumanjca sa šećerom i jogurtom i dodala smjesu otopljene čokolade i putera.Ukoliko dodajete voce oprati voce, posusiti malo ili zaledeno dodati na kraju..Umjesati lagano..
Izliti u podmašćen i pobrašnjen kalup 24 cm -26 cm.. i peči 25-30 min na 180 C.Ja sam pekla zadnji put pekla u kalupu od 22 cm. jer sam htijela da bude visa..Tako po zelji.. Provjeriti čačkalicom da li je dovoljno peceno,u manjem kalupu mozda treba malo duze.. 
Služiti uz šlag i voće ili uz kuglu sladoleda..












Nema komentara:

Objavi komentar