ponedjeljak, 10. travnja 2017.

Burger( šnicla) od leće

Ja sam tražila neki recept baš da probam ove vege šnicle.. al da u njima nema ni jaja, ni sira. Našla sam na jednoj stranici recept.. koji sam ja malo prilagodila sebi i svojim ukusima.. U ovaj se recept može dodati jaje umjesto lana.. 




Sastojci:
  • šolja obarene leće(zelene ili crvene)
  • glavica luka
  • čehna bijelog luka
  • so,papar
  • peršun, kopar
  • kaškica crvene paprike , po želji može i ljute
  • 2 supene kašike lan mljevenog
  • kašike vode

Priprema:
Obariti leću( ja sam već imala obarenu zelenu leću).Crvena se brzo skuha..Ocjediti je dobro i malo možete zgnjeciti.
Luk isjeckati na kockice,i bijeli luk.
Lan namočiti u vodu i ostaviti da se stisne 2-3 min.
Ukoliko neko ne želi lan umjesto njega može dodati jedno jaje..

Sve sastojke izmješati dodati začine.. po ukusu.. 
Praviti šnicle i uvaljati u prezlu.. Ja sam prepekla lagano na tavi sa jako malo masnoće. Mogu se peći i u rerni, po 15 min sa jedne i druge strane na 180.

Posluživanje

Služiti uz salatu.. Ili staviti kao burger u zemičke i salatu..





Nema komentara:

Objavi komentar