srijeda, 24. svibnja 2017.

Gulaš od gljiva

Jako volim gljive  na razne načine. Ovo je poznato jelo al ga ja ovako pravim. Najčešće ga i pravim u vrijeme posta.. jer mi bude dobar obrok..Obicno ga pravima od bukovaca i šampinjona.. Kad imam dodam i drugo.. ljepse je od vise vrsta gljiva.. U njega se može i ja kad ne postim dodam i malo špeka tad bude bas jako ukusno.


Sastojci

  4 osobe
  • pakovanje bukovača( kod nas je to od 200-300 gr)
  • pakovanje šampinjona( mogu i pola pola smedi i bijeli)
  • šake smrznitih ledo gljiva ili ako imate neke svjeze ili saka suhih vrganja
  • 1-2 mrkve( 1 velika, ili 2 manje)
  • velika glavica luka
  • čehnja bijelog luka
  • 1-2 krompira(ja nekad stavim nekad ne-nije obavezno)
  • lovorov list, biber, zacin, aleva paprika, peršun list
  • malo brašna (1-2 kašike)
  • ukoliko zelite mozete dodati i malo špeka ili suhomesnog
  • Priprema

    1. 1.
      Očistiti luk i bijeli luk, nasjeckati. i propržiti na ulju dodati mrkvu na šnite,ili kockice.. po zelji..
      Ukoliko se dodaje špek dodati ga sad da se proprži i da pusti masnocu.
      Gljive nasjeckati na komade manje šampinjone na pola, vece na manje.. 
      Dodati gljive na mrkvu i dinstati. Bukovačama treba duže pa možete prvo njih .. Dodati so, zacin, peršun , dosta bibera, lovorov list (1-2 kom)..Možete dodati malo vode ukoliko su suhe..Ukoliko stavljate krompir isjeci na kocke i dadati ga na gljive prije brašna ..
      Nakon 15 min dok malo omekane dodati brasno.
      Malo pobrašniti i umješati dobro da se ne stvore grudve,, ( ja obicno dodam brasno u malo vode i alevu papriku) i preliti dodati vode da pokrije. i staviti na vatru da se kuha. nekih 15-20min..ovisno od vrste gljiva.. Paziti da ne upije previse.. Ukoliko upije svu tecnost dodati jos malo. posuti sa jos peršuna
       Ja sam ga jela sa projicama.. Vi možete i uz neku salatu.. po zelji..


Nema komentara:

Objavi komentar