četvrtak, 25. svibnja 2017.

Pileća ragu juha

Nedavno sam pravila ovu juhu i skroz zaboravila da stavim recept.. Meni je ova juha dovoljna kao i kompletan obrok. Mislim da sam nekad davno prepisala sa vrhnja za kuhanje al se više i ne sjecam.. Ja cu staviti kako pise odnos mjera mada ja to odokativno pa cu i tako staviti.. 




Sastojci

  
  • 200 gr pilećeg filea( ja stavim jedan veći file)
  • 50 gr mrkve ( 1 velika mrkva)
  • 30 gr celera( komadić)
  • 50 gr graška ( ja to otprilike dvije šake)
  • 100 gr brokule ili karfiola( ja stavim oboje isto po 2 šake)
  • kocku za juhu( pileća)
  • 20 gr brašna(1 kašika)
  • 100 ml vrhnja za kuhanje
  • peršun list, so, biber
  • Priprema

    1. 1.
      Isjeći pileci file na kockice, kao i mrkvu i celer.. brokulu i karfiol malo usitniti ako su veliki ..
      Na  malo ulja propržiti pileći file dodati mrkvu i celer , dodati ostalo povrće i njega malo prodinstati.. Dodati kocku za juhu i brašno. Izmješati i zaliti sa pola litre  vode . so papar. Kad povrće omekani i skuha se dodati vrhnje za kuhanje, peršun list i samo kratko prokuhati da baci kljuc.. 

    Posluživanje

    Uz šnitu kruha

Nema komentara:

Objavi komentar