srijeda, 10. svibnja 2017.

Rolat od špinata

Ovo je rolat koji ja godinama pravim po ovom receptu. U orginalu ne ide šunka al ja nekad stavim nekad ne zavisi.. Ja nekad pravim i manji od 4 jaja u plehu jednom manjem.. Prilagođavam ga zavisno od prigode i gostiju. Ja ne volim bas prevelike rolate radi sluzenja. Na slici su pečena tri manja rolata od po 2 jaja.. a pleh je mali od 20 cm.Ja to vise sad pravim nekom odokativnom metodom da izmješam










Sastojci

  
  • jaja
  • kašika brašna
  • 1/2 kg obarenog špinata
  • Prašak za pecivo 
  • 1/2 kg milerama (može jedan mileram od 450 gr)
  • feta sir od 250 gr ( može i više)
  • 200-250gr šunke
  • Priprema

    1. 1.
      Kora-biskvit:
      Očistiti špinat i obariti i ocjediti.Izliti u     pleh veliki na papir za pečenje i peći 15 min na 180-200.ja sve pečem na 180 jer mi je jaka rerna. Kad se počnu stranice odvajati od papira gotovo je. Možete provjeriti i čačkalicom da li ostaje. Ovo zavisi koliko je dobro ocjeđen špinat.
       Rolat urolati i ostaviti da se ohladi.
    2. Nasjeckati ga..Jaja umutitii kad budu dobro umućena da nadođu dodati brašno i prašak za pecivo i umutiti min i dodati špinat..
    3. 2.
      Nadjev: 
      Feta sir usitnini i dodati mu mileram i izmješati.. 
       Šnite šunke urolati..
      Rolat filovati i po sredini staviti šnite urolane šunke.. ( meni je tako dekorativnije o i ne mora). Urolati gore premazati ostatkom fila..
      Ja sam ukrašavala ove ružice  sa pomješanim sirnim namazom  i mileramom( par kašika namaza i jedna milerama)Po želi ukrasiti mrkovom, ribanim sirom i sl.


    Posluživanje

    Služiti uz mezu na slavljima, ili kao predjelo i sl. 


Nema komentara:

Objavi komentar