srijeda, 3. svibnja 2017.

Smoothie od ananasa i banane

Poželila sam ananas i već dva dana pravim ovaj divni smoothie... recept sam vidjela na stranici zdravlja i malo ga sebi prilagodila.. U njemu nema mlijeka i mliječnih proizvoda  samo voće pa je pogodan i za dane posta.. ne dodaju se nikakvi prirodni zaslađivaći. meni je dovoljno sladak jer je voće bilo dosta zrelo..Kome nije moze dodati kaškicu meda.







Sastojci

  • banana
  • 1-2 kom naranđe (ja sam stavila dvije manje)
  • veće šnite ananasa
  • sok od 1/2 limuna
  • 1 kom kivi (ja sam jedan dan stavila drugi nisam) po želji može se dodati
  • 1/2-1 šoljice vode
  • Priprema

    1. 1.
      Oguliti bananu, ananas, naranđui kivi  .. po želji isjeci na manje komade radi lakšeg blendanja.
      Ubaciti u blender ili sa ručnim mikserom izmiksati .dodati sok od limuna i  vodu.. zavisno od gustine smoothia..
    2. 2.
      Staviti u čaše i po želji ukrasiti voćem.. i uživati..

    Posluživanje

    služiti u čašama po želji sa slamkom.. za doručak ili neki međuobrok.




Nema komentara:

Objavi komentar