ponedjeljak, 22. svibnja 2017.

Tarhana čorba

Juce mi je palo na pamet ova corba jer je nisam bas dugo  jela.. i odmah sam se sjetila svog prijatelja koji uvijek kad idemo za Novu godinu par dana na planinu kaze kupite tarhanu dobra je za mamurluka... i doista jedna jako fina corba koja krijepi..  Jedna bosanka čorba koja vuce korjene iz turske kuhinje.. Ona je kiselkasta.. Inace u Bosni se pravi i tarhana( tjestenina za juhe) obicna i kisela.. U kiselu se dodaje paradajz sok.. . Ja ne pravim i nisam nikad pravila tu kiselu.. Obicno je mama pravila obicnu taranu..Ovu sad corbu sam pravila sa kupovnom tarhanom.  




Sastojci

  
  • 1 s.k. putera
  • 1 s.k. brašna
  • zrela paradajza (ili paradajz pire- ja sam stavila čašu recimo)
  • 100 gr tarhane(tarane)
  • 1,5 l supe mesne( goveđe) moze od kocke
  • Priprema

    1. 1.
      Ukoliko stavljate svjezi paradajz izribati ga da se dobije sok.
      Na rastopljenom maslacu propržiti brašno.
      U zapršku od brašna dodati sok od paradajza pa sve dodati u supu.Ja sam stavila kocku nisam imala domace supe
      Staviti da se prokuha. Dodati tarhanu i kuhati još 20.-30 minuta na jako laganoj vatri.
      Servirati posuto biberom i alevom paprikom. 

Nema komentara:

Objavi komentar