ponedjeljak, 26. lipnja 2017.

Grašak prilog

Odkad znam za sebe,moja baka i mama su pravile ovako grašak i ja ga ovako najvise volim. Ne znam da li ima slican recept. Pravim ga i drugacije na prilog sa lukom al najcesce ovako.Šećer jos dodatno pojaca tu aromu graska i bas mu da po meni neki poseban smek. Ja inace kupujem grašak u konzervi jer meni osobno je taj najbolji, nijedan zaledeni mi nema taj ukus i tu mekocu.. 




  • konzervu graška srednja
  • 1 mala kašika šećera
  • kašika brašna
  • so, vegera ko koristi, peršun list
  • ulje
  • Priprema

    1. 1.
      Na malo ulja staviti šećer i pržiti da se istopi tj blago karamelizira .. na to naliti grašak ocjeđen i propržiti da se ufati taj karamel.. pobrašniti i malo  mješati min dva. Naliti vodom, dodati peršunov list, so, vegeta i kuhati 5-6 min tj dok se zgusne.
      Ukoliko koristite zaleđeni grašak njemu treba malo duze nekih 10-15 min.. Svježem i duze..
      Sluziti uz meso.. meni odlicno paše i uz kuhano, i piletinu, mljeveno, krompir, pire, rizu.. po želji..

Nema komentara:

Objavi komentar