četvrtak, 1. lipnja 2017.

Juha od gljiva

Ovo nije nista novo i ko pravi ovu juhu postupak je isti samo sam ja pravila od više vrsta gljiva pa je malo drugacija.. Pravila sam bukovace dan prije pa sam ostavila vrhove..one kao stapke. nisam imala sampinjona al vi mozete dodati i stapke..


Sastojci

  
  • šake stapki od bukovaca( ili mogu i cijele)
  • šaka suhih vrganja ( ne mora previse)
  • šake smrznute ledine mješavine gljiva( to je mjesavina od 5-6 vrsta gljiva) ako nemate stavite šampinjone
  • veća glavica luka
  • 1/2-1 dcl vrhnja za kuhanje
  • so, biber, vegeta
  • veliku kašiku brašna
  • Priprema

    1. 1.
      Vrganje namočiti u vodu.
      Gljive nasjeckati,ja sam koristila od bukovaca vrhove,
      mozete i od šampinjona isto stapke a drugo iskoristi za nesto drugo. .. 
      Oguliti i nasjeckati luk i propržiti na malo ulja. moze se dodati po zelji i malo putera kašiku 
      Dodati gljive i dinstati, zaciniti so, biber, persunov list.zacin. po potrebi podljevati sa malo vode.. Kad malo omekani dodati vodu da prekrije i kuhati nekih 15-20min.. 
      Kašiku brašna izmješati sa malo hladne vode i dodati u juhu i staviti da provrije i zgusne se.. Kuhati 5-10 min. 
      Na kraju dodati malo vrhnja za kuhanje i po zelji posuti peršunom.Ja nisam htijela da miksam nego ovako da jedem komadice gljiva vi mozete po zelji..

    Posluživanje

    može uz snitu kruha

Nema komentara:

Objavi komentar