subota, 17. lipnja 2017.

Polpete od amaranta i mladog luka

Prije par dana bas kontam kako dugo nisam jela amarant.. nekako u zadnje vrijeme cesce sam jela bulgur i cus cus.. i bas mi pade na pamet sta bi mogla sa njim.. Na netu nadem par ideja.. i ove polpete sa mladim lukom..  Vrlo su fine i nekako imaju tu orasastu aromu kakvu amarant da.




Sastojci

  
  • kafena soljica amaranta
  • 2-3 kom mladog luka
  • so, zacin,
  • po potrebi brašna ( ja nisam stavljala jer je bila smjesa ocjedena.mozete dodati par kasika ako se ne mogu oblikovati i ako su vlazne)
  • Priprema

    1. 1.
      Skuhati amarant kao sto se kuha ja stavim 1:3 nekih 10-15 min. i ohladiti.,. Ja sam cak ostavila preko noci pa se fino stislo. I zato nisam dodavala brasno. 
      Mladi luk ocistiti i isjeckati na manje kolutice.Spojiti i dodati so,zacin po zelji.. Ja sam mogla bez brasna oblikovati popecke..i na jako malo kokosovog ulja samo da se ne lijepi sam pekla nekih 3-4 min sa obje strane, 
      Ukoliko je mekano slobodno dodati brasno.. ovdje stoji od badema mada mislim da kasika dvije mogu i obicnog brasna..
    2. 2.
      Ja sam jela uz salatu i neko povrce: Meni su izasle 4 vece polpete.. al od male soljice za vise staviti soljicu vecu..od 2 dcl.

Nema komentara:

Objavi komentar