srijeda, 14. lipnja 2017.

Salata od celerovih stapki i jabuke

Nedavno sam jela od stapki, krusaka i gorgonzole  i odusevila sam .. Ovih dana mi se nesto bas jede celer sa vocem nekako me bas osvjezi.. i tako jedna obicna salata sa malo drugacijim dresingom.Ovaj dresing inace jako volim na zelenu salatu uz dodatak rotkvica i mladog luka bude odlicnoo.










Sastojci

  • 5-6 stapki celera
  • grany smith jabuke ( ja sam stavila jednu tu jednu obicnu kiselu crvenu da iskoristim)
  • 1-2 šake oraha nasjeckati
  • velika kašika senfa
  • velika kašika meda
  • sok od pola limuna ili 2-3 kašike bijelog aceta ili nekog bijelog sirceta
  • 3-4 kašike maslinovog ulja
  • so,
  • po želji se moze dodati sir zuti ili brusnice..
  • Priprema

    1. 1.
      Jabuku ne guliti isjeci na trokutice.. Celer stapke isjeci na snite.. moze malo i lista.. po zelji.
      Isjeckati malo orahe.. Sve spojiti.
      Med, senf, maslinovo, limunov sok ili sirce , so i staviti u teglicu i dobro izmjesati..Po želji u salatu mozete dodati malo i sira tipa chedar ili neki slican zuti sir..kao i brusnice.Ja danas nisam ovako mi je bilo ekstra.. 

Nema komentara:

Objavi komentar