petak, 2. lipnja 2017.

Salata od mrkve i susama

Nedavno sam na poklon dobila susamovo ulje,nisam ga nikad prije koristila. Onako cinilo mi se na prvu jako i gorkasto jer sam ga liznula al prekrasnog mirisa.. Na internetu sam procitala da  je to ulje koje odlicno podnosi visoke temparature.. da je dobro za przenje.. Juče mi je stigao spirilajzer pa sam odlučila da napravim ovu salaticu koju sam nasla na internetu. Ja sam malo sebi prilagodila.. Kad sam tu stavila ulje uopce nije takog ukusa valjda ga ovaj dresing ublazi. Salata je vrlo ukusna i aromaticna.. meni je divno pasala uz losos..



Sastojci

 
  • 2-3 mrkve
  • šaku susama( ja sam stavila crni i bijeli jer sam imala)
  • 2-3 v. k. jabučnog octa( u orginal receptu ide rizino ulje i bijeli ocat balsamic ja to nemam)
  • 1 v.k meda
  • 1-2k susamovog ulja
  • češanj bijelog luka
  • so, peršun list
  • malo( između prstiju) ljute tucane paprike ili crvene ili cak moze i vegeta pikant
  • Priprema

    1. 1.
      Oguliti mrkvu i isječi spirilajzerom ili nasjeckati  ( naribati)na krupnije po želji.. 
      Susam propržiti bez masnoče.
      Dresing: Med, jabukovo sirće, bijeli luk isjeckan, ljutu papricicu, so izmješati.. 

    2. 2.

      Mrkvi dodati susam i preliti dresingom.. posuti sjeckanim peršunom ili korijanderom.. 
      Ja sam je jela uz pečeni stek lososa i uz salatu od pira i povrća.. 

 

Nema komentara:

Objavi komentar