četvrtak, 1. lipnja 2017.

Uljno proteinski doručak

Prije 5 god kada mi se mama razbolila  prvi put sam cula za uljno proteinsku dijetu od dr Budwig.To je dijeta koja se koristi kod oboljelih od raznih bolesti ali najvise od bolesti raka. Mi smo konzumirali ovaj obrok dva puta ujutro i navece.. On se sastoji od mladog light sira i ulja od lana to je osnov u koji se može dodati voce i lanene sjemenke. Meni je jako ukusan i ja ga i sad dosta cesto znam praviti sebi.. . Proslu godinu dok sam bila na nekom sistemu prehrane po blokovima(odnos bijelancevina, ugljikohidrata i masnoca) sam ga stalno pravila.. Moja prija je njegovim redovnim konzumiranjem skinula dosta kilograma.Ovaj recept prije svega stavljam radi zdravlja i osoba koje mozda nisu upoznate sa ovom dijetom nije lose da procitaju..



Sastojci

  
  • 100 gr posnog mladog sira (0,9 posto masnoce)( znam da dukat i vindija imaju ovaj sir. dukatov je dobar za ovo.vjerovatno ima i drugih marki)
  • kašike lanenog ulja (hladno cijedeno)
  • malo jogurta ili malo vode
  • voće po želji( sumsko je meni najbolje-sad samo sa jagodama)
  • kasika lanenog sjemena( ja sam mljevenog)
  • kaskica chia sjemenki to ja sebi dodam..nije osnov ovoga
  • Priprema

    1. 1.
      Mladi sir posni i ulje staviti u blender, dodati malo vode ili jogurta ( par kasika) da bi se moglo umutiti, ovo je bitno treba blendati da se poveze ulje i sir. To je osnov.. u to dodati voce po zelji( meni je najljepse sa sumskim vocem).. i ja na kraju umjesam mljeveni lan ili chia sjemenke.. moze i ne mora.. lan se preporucuje da se doda kod ovog sistema prehrane. 

Nema komentara:

Objavi komentar