petak, 14. srpnja 2017.

Italijanske ćufte sa mozzarelom (2 recepta)

Ovo je jedna malo drugacija varijanta poboljšana u odnosu na klasicne ćufte u saftu.. Obogacene su topljenom mozzarelom. Ovaj recept sam naisla na netu i jako mi se dopao bas radi mozzarelle pa sam odlucila da ga probam. . Ja sam ga malo sebi prilagodila kolicinom buduci da ja kuham za dvoje i paradajz sosom.
Juce sam jela jednu malo drugaciju varijantu al istih sastojaka pa dodajem jos jedan recept.. na vec postojeci.Ove nisu bile prelivene mozzarellom nego se pune sa mozzarellom





Sastojci

  4 osobe
  • Za 1 recept: 
  • 450 gr mljevenog mesa (junećeg)
  • manja glavica luka
  • 1-2 kom češnja češnjaka
  • jaje
  • 1/4 šolje parmezana ribanog
  • 1/4 šolje prezle/ krušnih mrvica
  • 1/4 šolje mlijeka
  • so, biber, origano, bosiljak između prsta
  • 1 kom Podravka fino sjeckane rajčice s peršinom i češnjakom ili sa bosiljkom i origanom po zelji
  • 125 gr mozzarelle
  • Za varijantu recepta: ćufte punjene mozzarellom
  • 250 gr -300 gr mljevenog mesa junetina
  • jaje
  • kašike prezle(mrvica),
  • origano, bijeli luk u prahu,so, papar
  • mozzarela sir
  • 1 kom Podravka fino sjeckane rajčice s peršinom i češnjakom ili bosiljak
  • Priprema varijanta 1:
    1. 1.
      Mljevenom mesu dodati nasjeckani ili naribani luk( ja meljem  sama meso pa sameljem i luk), bijeli luk, so, biber, jaje, mrvice, parmezan i mlijeko.. Umjesiti tijesto tj uraditi ga i praviti kuglice srednje velicine.
    2. 2.
      U tavu staviti malo ulja i propržiti ćufte da porumene..4-5 min. sa strane.. tj 8-10 min ukupno
      Kad porumene preliti ih sjeckanom rajčicom sa dodatkom bijelog luka i peršuna i ostaviti da malo prokuhaju..par min..dok se malo sos zgusne i upiju ga cufte nekih 5-6 min.
      Preko toga naribati sir i sacekati da se otopi, Ja sam stavila 5-6 minuta u zagrijanu rernu da se lakse otopi. 
    3. 3.
      Ja sam juce od ove smjese za meso odvojila i napravila par snicle fasiranih i bile su vrlo ukusne.. i tako takve..
    4. Varijanta 2:Mljeveno meso, jaje, zacine i prezlu izmješati. dodati po potrebi jednu kasiku vode.. Masa treba da je srednje mekana da se moze oblikovati.. Praviti kuglice 
      Mozzarellu isjeći na kockice i u svaku kuglicu stavljati komad mozzarelle.. i zatvoriti.. 
      Ugrijati malo ulja i propržiti kuglice .. izvaditi i ocjediti na papirnom ubrusu,
      Umak malo zagrijati  na vatri neka vrije par minuta.. Preliti po cuftama. po zelji sluziti uz neki prilog. ja sam dodala u to malo njoka.. 
      Ukoliko zelite mozete napraviti sami umak od paradajza tipa salse, ili od sjeckanog paradajza.. njega propžiti na malo maslinovog ulja uz dodatak luka i cesnjaka i zacina po zelji.( bosiljak, origano)

    Posluživanje


    Služiti po zelji uz rizu ,pastu, njoke ..

Nema komentara:

Objavi komentar