ponedjeljak, 24. srpnja 2017.

Pita(burek) iz tave -Tavada Ispanaklı Kol Böreği

Na nekim turskim blogovima sam vidjela kako prave pitu iz tave.. cula sam i prije za taj vid, al nisam nikad probala.. Ovo me bas zainteresiralo da probam.. Turci inace imaju jako tanke kore i jako velika je jedna i okrugla za razliku od nasih, koje su malo deblje i četvrtaste.. Ja sam pravila tako da sam motala po jednu i ispalo je dobro.



Sastojci;
4 lista kora za pitu
šaka-dvije špinata ili blitve (ja sam imala obaren mada ide svjez)
feta sir komad oko 100 gr
mladi sir po zelji zamjeniti sa djelom feta sira 2-3 kasike
3 k.ulja
3.k vode
so
ulje ili puter

Priprema;
 Špinat ukoliko je svjež nasoliti i onda iscjediti kao i za obicnu pitu. Ja sam imala obarenu blitvu..
Sir feta izribati ili namrviti po zelji i pomjesati sa spinatom.. posoliti ukoliko treba.. mada je meni feta slana.. moze se dodati i malo mladog sira po zelji..
Vodu i ulje pomješati.. Uzeti jednu jufku i premazati koru cetkicom..





 Na rub jufke staviti nadjev do polovine negdje jufke i zamotati i urolati u zvrk..

Isto to ponoviti i sa drugim jufkama namazati, nafilovati i zamotati al ih nemojte urolati u zvrk
 nego nastaviti na zavrsetak prethodnog zvrka da bude kao jedan veliki zvrk.Zvrk pite
prethodno malo gore slijepiti da se spoji.


Uzeti tavu 24 cm ili od 26 cm u nju staviti malo ulja da pokrije dno ili kasiku putera..
 i staviti zvrk pite i poklopiti i peci na laganijoj vatri nekih 6-8min otrpilike,..poklopljeno. Pogledati
 da li ufatilo boju .. i onda uzeti tanjur ili poklopac i prebaciti polako na drugu stranu i opet peci tako.. Ukoliko kora porumeni jako uzeti malo onog ulja i vode (meni je ostalo) i premazati pitu da upije i pokriti par min da omekani.. Ne treba puno vlaziti..


Nema komentara:

Objavi komentar