četvrtak, 20. srpnja 2017.

Pohovana piletina sa sjemenkama

Nisam ljubitelj pohovanja radi ulja.. i przenja mada sad postoje i te zdrave varijente pečenja u rerni.. Volim pohovanu piletinu i ovako sa sjemenkama je odavno radim i meni bude posebno ukusna.Mada je rijetko pravim al kad pozelim onda je napravim ovako..
Pravila sam i one varijante brasno, jaja pa uvaljam u susam i sl.. al ovo je mjesavina svih vrsta sjemenki koje doista daju jedan lijep smek, Ja to pravim otprilike odokativno..




Sastojci:
1 Pileći file cijeli (mislim 1 komad *2 dijela)
2 -3 jaja ovisno o velicini
dvije  šake sjemenki ukupno po želji sta imate ja stavim svega pomalo ( lan, susam, suncokret, tikva,malo cornfleksa,)Ukoliko vam zahvali slobodno dodati jos..
može se naribati i malo limunove korice
malo brašna
ulje
so,ili zacin
limunov sok po želji


Priprema:
Pileći file isjeći na šnicle srednje debljine od ove smjese će malo nadoći pa ne valja kad je predebelo..ja sam čak pravila i sa štapićima..




Umutiti jaja dodati kašiku dvije brašna i sjemenke u to dodati.. ako stavljati cornfleks prethodno ga malo smrviti..Smjesa treba da je ni rijetka ni previse gusta da bi se mogla uvaljati piletina..
Piletinu začiniti po želji može se polimuniti malo i samo provuci mrvicu kroz brašno da bi se smjesa mogla zaljepiti..pa kroz jaja i sjemenke




Ugrijati ulje ja obicno pečem ja jako malo ulja  da prekrije dno znaci ne duboko masnoca.
Staviti šnicle i peći klasika 4-5 min po strani. Paziti da se ne prepeče.
Ja sve što pržim ocjedim poslije na papirnim ubrusima..Služiti po želji uz neko povrće salatu..
Ja čak znam jesti i u sendvicu ako mi ostane samo sa kruhom i malo paradajza ili sl.






Nema komentara:

Objavi komentar