četvrtak, 27. srpnja 2017.

Salata od brokule

Vec neko vrijeme nailazim na recepte salate od brokule i jabuke, pa sam odlucila isprobati i tu kombinaciju i jako prijatno sam se iznenadila.. salata i dresing su jako jako ukusni.,
U principu u recepte ide svjeza brokula al ja sam imala samo zaledenu pa sam je par min provukla kroz vodu da ostane onako tvrda..



Sastojci;
1 manju glavicu brokule( ja sam stavila zaleđenu dvije šake)
1 veću  mrkvu
1 jabuku
1 šaku oraha ja sam stavila indijski oraščić  ili badem 
1/2 glavice crvenog luka ljubicastog
šaku brusnica ili grožđica ja sam stavila oboje..
Dresing:
1 grčki jogurt
1-2 kašike majoneze po zelji ja to nisam stavljala jer ne volim majonezu
1-2 kašike meda
1-2 kašike jabukovog sirćeta

Priprema:
Ukoliko želite da jedete svjezu brokulu bez kuhanja isjeckati je na sitno. ja sam ipak malo obarila par min da ostane onako na tvrde..
Mrkvu oguliti i naribati.. Jabuku isjeći na kockice. Isjeci i luk. Brusnice ili grožđice oprati .. Svo povrće staviti na tanjur ili zdjelu dok pripremate dresing


Izmješati jogurt, majonezu, jabukovo sirce i med.. i preliti preko salate.. Sve lagano izmješati.




Nema komentara:

Objavi komentar