utorak, 11. srpnja 2017.

Salsa od paradajza

Odavno imam ovaj recept u svojoj teci skupa sa nekim tortiljama.. al nekako ga nikad nisam ovako u svježem stanju pravila dok nisam vidjela neki video sa receptom i sjetila se. Meni je danas po ovoj vrućini odlicno pasala i vrlo je osvježavajuća salsa koju možete jesti uz neko meso ili samo pecene takose.. ja sam cak za veceru jela na prepecen kruh. super je pasalo.





.

Sastojci

  • paradajza zrela
  • manja glavica luka
  • šaka peršuna ili korijandera
  • ljuta papričica svježa( ja sam stavila pola da ne bude preljuto)
  • sok od 1 limete ili limuna
  • so
  • po želji možete dodati jedan dva češnja češnjaka ja nisam
  • Priprema

    1. 1.
      Oprati paradajz i očistiti od peteljke. Luk isto oguliti..
      U blender staviti luk dodati paradajz, so, šaku pešuna i sok od limete ili limuna.. i lagano par puta da se previše ne razvodeni izblendati.. Ukoliko nemate blender isjeckati na jako sitno povrće..
      Služiti uz meso piletinu, polpete, tortilju tj tacos.. 

Nema komentara:

Objavi komentar