subota, 19. kolovoza 2017.

Juha od tikve na dva nacina

Evo jos jednog recepta za juhu od tikve ili buce.. Sad sam imala neku tikvu kao butter... narandastu.. koja nije za pecenja..nego za juhe..Jednu polovinu sam podjelila na dva dijela i pravila dva puta juha jednu na prvi nacin drugu na drugi, Prvi put sam pravila od ove vrste tikve i jako je ukusna..





Sastojci:
1 polovica tikve u zavisnosti kolika je moze i cetvrtina ako je veca..
1 mrkva 
1 glavica luka
1 krompir
ulje
so, biber, zacin ili kocka po zelji
muskatni orascic, malo cilija ili kajerskog bibera po zelji
bucino ulje ili po zelji malo milerama

Priprema na prvi nacin:
Luk i povrce ocistiti i isjeci na komade..
Na malo ulja proprziti luk, mrkvu, tikvu.. Kad malo omekani dodati zacine,zaliti vodom i kuhati 15-20 min dok omekani.. Izmiksati i zaciniti sa malo muskatnog naribanog orascica. i po zelji malo cilija ili kajerskog papra.. I po zelji kod sluzenja dodati malo bucinog ulja i sjemenki ili ako niste ljubitelj dodati malo vrhnja za kuhanje..ili milerama.. 

Drugi nacin:
Ocistiti tikvu, mrkvu i krompir i staviti u vodu.. dodati po potrebi zacin i kuhati dok omekani.. Kad omekani izmiksati dodati muskat, malo cilija ili papra.. po zelji moze i ne mora.. i ulje ili mileram.. Ja sam juce pravila sa vrhnjem.







.

Nema komentara:

Objavi komentar