utorak, 8. kolovoza 2017.

Polpete od tikvica i kukuruza

Davno nekad sam pravila ove polpete od kukuruza i tikvica al malo drugacije po jednom svom  drugom receptu gdje se proprze tikvice na kockice uz dodatak bijelog luka. i bile su fine.. al sam sad htijela nesto drugacije bez dodatka bijelog luka i przenja.. Nesto slicnije polpetama od tikvica kakve inace pravim.. Ostalo mi je u frizideru otvoren kukuruz pa sam taman iskoristila.Meni je izaslo nekih 7-8 polpetica..Po potrebi povecati kolicinu.. 



Sastojci:
  • srednju tikvicu
  • 4 s.k. kukuruza iz limenke ocjedenog
  • jaje
  • 2-4 s. k. brašna
  • 2 k mlijeka
  • so, biber
  • Priprema

    1. 1.
      Kukuruz ocjediti od vode.Tikvicu naribati i staviti jaje malo ga izmješati dodati mu mlijeko, i brašno. Ja sam ovo odokativno.. da smjesa bude taman da se može vaditi kašikom. 

    2. 2.
      Ja stavim jako malo ulja u tavu znaci samo toliko da prekrije dno tanko da mogu spustati polpete.Pržiti dok se stisne da se moze okrenuti prevrnuti i prziti jos par minuta sa druge strane.. Po potrebi ocjediti na papirnom ubrusu..
      Sluziti uz nasjeckani krastavac sa grckim jogurtom, salatu, mladi sir i sl.. 

Nema komentara:

Objavi komentar