ponedjeljak, 30. travnja 2018.

Salata od jagoda, avokada i rikule

Jučer kad sam se vratila kuci smantana od vrucine, pozelila sam pojesti neku osvjezavajucu salatu.. Ovih dana bas mi odgovaraju ove vocno povrtne kombinacije i najradije bi jela samo takve  salate..  Budući da sam imala jos malo rikule i odlucila sam iskoristiti.Ideju sam našla na netu,ja sam napravila neke male izmjene svoje.. 



Sastojci:

  • šake rikule
  • 4-5 kom većih jagoda
  • 1/2 avokada
  • šaka badema(ili po želji orah, pistacije,indijski orašcic)
  • 1-2 supene kašike maslinovo ulja ili od sjemenki grozda
  • kašika aceta balsamiko bijelog ili tamnog
  • kašika meda
  • kaškica maka
  • so,
  • Priprema

    1. 1.
      Rikulu oprati i ocjediti staviti na dno posude..
      Jagode ocistiti oprati i isjeci na komade polovine, cetvrtine.. moje su bile vece pa sam na cetvrtine rezala..
      Bademe nasjeckati..Avokado isto po želji nasjeckati
      Ulje, aceto, med i mak izmješati dodati malo soli i preliti preko salate.. 









Nema komentara:

Objavi komentar