subota, 19. svibnja 2018.

Kineski rezanci sa povrćem

Jedno ljuto  povrtno jelo uz dodatak sambale oeleka pogodno  i za vegetarijance.. Istocnjacko brzi zdravi obrok..Ukoliko ne volite ljuto ne morate stavljati.. ili stavite malo na vrh noza. Meni nije bilo jako ljuto al ja volim.Jelo je pogodno i za ljude koji ne jedu gluten i brzi obrok za zaposlene.









Sastojci:
250 gr tijestenine od rize (mia noodles)
5 kašika susamovog ulja
2 mrkve
2 crvene paprike
1 glavica luka
2 češnja češnjaka
2 kom mladog luka
200 gr mahuna zelenih olovka
1 komad svježeg dumbira šnita
1 konzervu azijskog povrća sa izdancima( ma to moze ili konzerva bambusa ili soja šta ima) 210 ml
250 ml temeljca -juhe - ja sam stavila vodu jer mi je soja sos dosta slan pa da ne bude previse..
75 ml sojinog sosa
1 žlica sambal oeleka

Napomena : ja sam imala kinesku mješavinu Ledo pa sam kod pravljena jela stavila nju..

Priprema:

Skuhati tijesteninu u vodi, ona se kratko kuha par min.. Isprati i ocjediti..
Očistiti povrće i oprati koje treba.
Mrkvu isjeci na stapice, papriku na rezance.
Luk i češnjak nasjeckati i mladi luk na ploške, đumbir naribati ili nasjeckati.
Zagrijati ulje i propržiti luk. češnjak , đumbir dodati mladi luk i kratko propirjati .. dodati drugo povrće i njega propržiti kratko .. dodati i izdanke. Naliti temeljcom da uvrije nekih 10 min,, dodati soja sos, sambak oelok, i dodati tjesteninu na kraju..






Nema komentara:

Objavi komentar