petak, 11. svibnja 2018.

Salata od bulgura

Nedavno sam prelistavala svoje razne kulinarske casopise koje sam  godinama kupovala.. Imam ih jako punoo.. i u nekim starim iz 2000 i neke godine.. nasla sam jako dobrih i finih recepata koje tada nisam mogla ni praviti jer dosta tih namjernica nije nama ni bilo dostupno za kupiti.. Posto ja jako volim bulgur i cesto pravim salatu ili neki prilog ova mi je odmah zapala za oko.. Vrlo je jednostavna i super kao osvjezavajuce jelo, idealno za proljece i ljeto.. Recept je iz Lise carolije okusa iz 2006 g



Sastojci

  4 osobe
  • 125 gr bulgura
  • 250 ml povrtnog temeljca( ja sam u vodu od kuhanja mrkve,stavila malo zacina,moze ili kocka)
  • žuta paprika( ja sam stavila i zutu i crvenu papriku)
  • paradajza
  • 1/2 svežnja mladog luka, nekih 3-4 komada
  • 2 s.k. nasjeckanog peršuna
  • 1 s.k. mente( nane)
  • 3 s.k. maslinovog ulja
  • sok od pola limuna
  • so, biber
  • 1/2 male kašike mljevene crvene paprike
  • Zakuhati temeljac, dodati bulgur i kuhati nekih 15-20 min, vidjeti kad upije temeljac. Ostaviti da se ohladi.
    Paprike i paradajz oprati i narezati na manje kockice.
    Mladi luk ocistiti,oprati i isjeci na kolutice.
    Izmješati bulgur i povrće i začinsko bilje..
    Uljem limunov sok, so, papar, mljevenu papriku izmješati i preliti po salati.. 
  • Posluživanje

    Sluziti samostalno ili uz neko meso, ribu po zelji.. 

Nema komentara:

Objavi komentar