petak, 25. svibnja 2018.

SMOOTHIE MANGO KOMBINACIJE (3 recepta)

  • Kod nas je nedavno  bila akcija manga pa sam ga kupovala cesce nego inace.Pravila sam sa njim vise kombinacija pa da ne bi pisala svaki posebno napisati cu sve pod jedan recept . Smoothie mango, banana i ananas je kombinacija koju  je bila ranije pisana i pravljena kao smoothie egzotik  https://wwwslatkoslanikutak.blogspot.ba/search?q=smoothie+egzotik.Odusevio me njegov ukus.. . Divan spoj manga, slatkoce banane i svjezine ananasa daje ovom smoothiju fantastican ukus..Ja sam koristila ananas iz konzerve i njegov sok a sad sam pravila i sa svjezim ananasom..Tako da obje kombinacije su odlicne.. 

  • Sastojci:
  • 1/2 manga
  • 1/3 svježeg ananasa
  • 4-5 kom jagoda
  • sok od pola naranđe
  • banana ( može i sa i bez banane kombinacija probala sam obje)

  • 1.SMOOTHIE MANGO,ANANAS, BANANA I JAGODE 
  • Mango, ananas,bananu oguliti i nasjeckati.. jagode ocistiti..
  • Dodati voće i  sok od pola naranđe.. i izblendati.
  • 3.
    SMOOTHIE MANGO,ANANAS I JAGODE 
    Mango, ananas oguliti i nasjeckati.. jagode ocistiti..
    Dodati voće sok od pola naranđe.. izblendati i uzivati

             

    • SMOOTHIE MANGO, BANANA, JAGODA
    • banana
    • 1/2 manga
    • čašu( šaku) jagoda
    • sok od 1/2 naranđe
    • Mango ocistiti i nasjeckati na komade , bananu oguliti i na par komada nasjeci.Jagode oprati i ocistiti.Ukoliko su velike prepoloviti na pola.
      Iscjediti sok od pola narande i sve staviti u blender i izmiksati. 


Nema komentara:

Objavi komentar