ponedjeljak, 21. svibnja 2018.

Tagliatelle (Špagete od tikvica) sa umakom od gljiva

Orginalni  recept ide sa zelenim taliatelama. Ja sam htijela laganiju varijantu pa sam pravila sa špagetama od tikvica. Napisati cu obje varijante pa sad kako kome odgovara.
Jako fino kremasto jelo i meni uz tikvice je bilo bas lagan brzi obrok..







Sastojci:
250 gr zelenih tagliatella ili 2  veće tikvice
so,
2 kašike ulja
600 gr gljiva mješanih ja sam stavila  pakovanje gljiva šampinjona kombinacija smedih i bijelih
1 svežanj mladog luka( ukoliko nemate i nije sezona moze se staviti i prasa-praziluk)
200 gr sirnog namaza ( po receptu je sa gljivama- ja sam stavila mješavinu neku vajkrema i imala sam kašiku kajmaka- to po želji)
100 ml mlijeka

Priprema:
Zakuhati vodu i skuhati tjesteninu prema uputama. Ukoliko pravite špagete od tikvica.. Tikvice oprati i uz pomoć spilajzera isjeći..Ukoliko nemate spililajzer isjeci guljacem za povrće pa isjeći tanke trake kao špagete.
Na malo maslinovog ulja propržiti tikvice dok malo omekane.. Po želji može se prvo propržiti češanj češnjaka.
Mladi luk očistiti i isjeći na kolutiće, vece gljive  isjeci na cetvrtine manje na polovine.
Na ulju propržiti mladi luk( ja sam dodala i malo prase jer nisam imala dovoljno mladog luka),dodati gljive i propžiti.. Po potrebi dodati po vrlo malo vode da ne zagori.
Kad omekani dodati sirni namaz i mlijeko,zaciniti i kuhati 5 min da uvrije,
Sluziti uz tjesteninu ili uz špagete od tikvice









Nema komentara:

Objavi komentar